tisdag 21 juni 2016

Hejdå, sexliv

Jonas Gardell twittrade för ett tag sedan (22 april-2016), att han hade skaffat sig en elcykel tillsammans med cykelhjälm och överdragsbyxor. Han avslutade med, Hej då sexliv! Men jag är glad!


Jag svarade på hans tweet (22 april-2016) och skrev, “Du kan vara lugn Jonas. Jag cyklar, utan el  förvisso. Men med överdragsbyxor vid behov. Har fortfarande sex.”


Men jag funderade på om han syftat på cykelhjälmen.
Jag kunde inte hjälpa det, men jag hade så god lust att få veta om han hade missuppfattat vilket huvud hjälmen skulle placeras på.
Och i sådana fall skulle jag förstå varför han twittrat hejdå till sitt sexliv.


En cykelhjälm på ett huvud, vilket som helst, går ju att knäppa loss.

Men vill du, som kära Jonas Gardell, ha säker sex, så glöm för sjutton gubbar inte cykelhjälmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar