torsdag 3 november 2016

Fallosen svävar fritt

Det här inlägget är som ett slag under bältet. Vill därför varna känsliga läsare. Barn som inte är byxmyndiga likaså.

Vad är det som gör att karlarna lägger sin jumbojet åt ett visst håll i boxershortsen? Kan det bero på om de är höger eller vänsterhänta. Eller om de är födda på morgonen eller på kvällen. Har det kanske med politik att göra om hjärnan sympatiserar mer åt ett visst håll. Det kanske rentav är kalsongmodellen som avgör valet.

Finns det obekväma kalsonger? Har kalsonger olika storlekar runt paketen, som behåar har för brösten? Jag har själv inte något paket att stoppa i filsingarna. Om jag inte gör ett med krusat snöre om och lägger under granen lagom till jul.

I min undran över hur många modeller kalsonger det finns på marknaden, fick jag för mig att googla om detta ämne. Jag kan meddela att det utöver tanga och string, även finns spetskalsonger. (Dessa var under sexiga underkläder för män, om någon skulle vara nyfiken att se dessa.)

Jag blev även varse om att det finns behållare för både manslem och pung. Behållaren hänger varken åt vänster eller höger. Utan rakt fram, uppåt eller nedåt. Allt för att innehållet skall vara på sin plats. Likt en jycke man vill skall sitta ned efter kommando.

Jag funderar på om de där penisbehållarna bara är ett stöd under en vanlig kalsong. Eller om det skall fungera som någon slags stringkalsong. Men som bhar är för brösten, så ser det mest ut som penis- och punghållaren är bra för de män som känner att de behöver ett extra stöd i tillvaron. Annars kan de fortsätta lägga sin lem hur de vill i underbyxorna. PTV eller PTH, för Petter- Nicklas. Mig kvittar det vilket.

Något annat jag funderar över. Varför har vissa som har tights, detta gäller både kvinnor och män, shorts över tightsen. Man kan undra om Fantomen i trikå med kalsingarna utanpå, har varit modeikonen för detta klädval.

Slutligen så undrar jag,
Om fallosen svävar fritt - är det fritt fall då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar