måndag 4 april 2016

Har du sett Steinar i Beck?

På fyra dagar såg jag tre stycken. Jag ser dem överallt.
Naturligtvis såg jag den första i Beckfilmerna. 
En rödhårig norrman tillika skådespelare med en talang att fängsla mitt intresse för den karaktär han gestaltar i filmerna om Martin Beck.  
Steinar är en fullvärdig ersättare för Gunvald Larsson, i mitt tycke.

När jag var på Lena Philipssons show såg jag nästa Steinar. 
Där stod han, från publiken sedd som andra personen från vänster och spelade med i bandet vilka lirade bakom Lena. Till utseendet lik Steinar i Beck. Denna gång i annan färg på hår och skägg.

Sen dök han återigen upp.
I tv-reklamen, för någonting jag inte uppfattade om vad han ville promota.

Det är modernt med skägg.
Från vildvuxet till välansad behåring finns runt omkring oss.

Själv lägger jag mest märke till de mansfolk med ansiktsbehåring i olika nyanser,  
a´la Steinar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar